Přeskočit na obsah

Kritické listy 35

Obsah

K úvaze

Děti, média a škola, J. Straková

Mladí, internet a bezpečnost, P. Soukup

Životní styl dnešních dětí, H. Friedlaenderová

Studium v Oulu – inspirace pro budoucí učitele, R. Čimingová

Didaktika literární výchovy: reflexí k porozumění procesu, O. Hník

Své žáky hodnotíme – chceme být také hodnoceni?, B. Zmrzlík

Lekce a komentáře

Smysly a emoce – využití power pointu při výuce literatury, H. Antonínová Hegerová

Země poezie, Š. Pavelková

Život kočky domácí, L. Veisová

Maryša, E. Kokešová

Krysař, E. Kokešová

E-ikluze v praxi, B. Brdička

Nikdo není dokonalý, H. Prchlíková

Představujeme učitele a lektory KM

Eva Kokešová

Případy z praxe

Mobilní telefon – poslední kapka a první pomoc, Š. Miková

Co se děje u nás v Kritickém myšlení

Stanovisko Kritického myšlení k profesnímu standardu práce učitele

Co se děje jinde

Technologie dramaticky změnily způsob výuky, S. Dobrovolná

Zajímavé otázky

Otázky ze zpětných vazeb III, O. Hausenblas

Škola v literatuře

Hráčský instinkt, J. Zeh

Nabídky

Kurzy KM

SES Teacher

Citáty

David Considine, Julie Horton, Gary Moorman: Teaching and reading the millennial generation through media literacy. Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2009, roč. 52, s. 471–481…

Salika A. Lawrence, Kelly McNeal, Melda N. Yildiz: Summer program helps adolescents merge technology, popular culture, reading, and writing for academic purposes. Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2009, roč. 52, s. 483–494.

Co se do čísla 35 nevešlo:

Příloha – teoretický list – k lekci Země poezie od Š. Pavelkové

Essay check list z Finska – k článku „Studium v Oulu – inspirace pro budoucí učitele“ od R. Čimingové

Medailon Zdeňka Kožmína – k rozhovoru s učitelkou a lektorkou Evou Kokešovou

Příklady cílů pro pedagogický růst učitele na jeden školní rok – k článku „Své žáky hodnotíme – chceme být také hodnoceni?“ od B. Zmrzlíka

Připojit se na čekací listinu Budeme Vás informovat, pokud se na kurzu uvolní místo. Zanechte nám prosím Vaši platnou emailovou adresu.