Obsah
K úvaze
Děti, média a škola, J. Straková
Mladí, internet a bezpečnost, P. Soukup
Životní styl dnešních dětí, H. Friedlaenderová
Studium v Oulu – inspirace pro budoucí učitele, R. Čimingová
Didaktika literární výchovy: reflexí k porozumění procesu, O. Hník
Své žáky hodnotíme – chceme být také hodnoceni?, B. Zmrzlík
Lekce a komentáře
Smysly a emoce – využití power pointu při výuce literatury, H. Antonínová Hegerová
Země poezie, Š. Pavelková
Život kočky domácí, L. Veisová
Maryša, E. Kokešová
Krysař, E. Kokešová
E-ikluze v praxi, B. Brdička
Nikdo není dokonalý, H. Prchlíková
Představujeme učitele a lektory KM
Eva Kokešová
Případy z praxe
Mobilní telefon – poslední kapka a první pomoc, Š. Miková
Co se děje u nás v Kritickém myšlení
Stanovisko Kritického myšlení k profesnímu standardu práce učitele
Co se děje jinde
Technologie dramaticky změnily způsob výuky, S. Dobrovolná
Zajímavé otázky
Otázky ze zpětných vazeb III, O. Hausenblas
Škola v literatuře
Hráčský instinkt, J. Zeh
Nabídky
Kurzy KM
SES Teacher
Citáty
David Considine, Julie Horton, Gary Moorman: Teaching and reading the millennial generation through media literacy. Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2009, roč. 52, s. 471–481…
Salika A. Lawrence, Kelly McNeal, Melda N. Yildiz: Summer program helps adolescents merge technology, popular culture, reading, and writing for academic purposes. Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2009, roč. 52, s. 483–494.
Co se do čísla 35 nevešlo:
Příloha – teoretický list – k lekci Země poezie od Š. Pavelkové
Essay check list z Finska – k článku „Studium v Oulu – inspirace pro budoucí učitele“ od R. Čimingové
Medailon Zdeňka Kožmína – k rozhovoru s učitelkou a lektorkou Evou Kokešovou
Příklady cílů pro pedagogický růst učitele na jeden školní rok – k článku „Své žáky hodnotíme – chceme být také hodnoceni?“ od B. Zmrzlíka