Naše téma: KM NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Úvodník, K. Šafránková
Obsah
K úvaze
Učitelova autorita a žákova poslušnost, H. Košťálová
Vznešenost učitele, O. Hausenblas
Vzpurní žáci a mýtus o možnosti jejich proměny, B. T. Williams
V čem „selhávají“ praktikující studenti učitelství?, O. Hník
Rozvoj funkčního myšlení žáků, P. Eisenmann, , P. Miškovský
Značky v naučném textu pomáhají porozumění, J. Hazlbauer
Rozhovor
O tvorbě ŠVP, o projektech a o životě vůbec, S. Dobrovolná, L. Slejšková
Lekce a komentáře
Fyzika Země, Š. Kvasničková
Vědecká konference – Atmosférické jevy, Š. Kvasničková
Experimentování v hodinách matematiky, Z. Šíma
Brambory a bazén, , Z. Binar
Čtenářské dovednosti a řízené čtení, H. Antonínová Hegerová
Filmové adaptace literárních děl, K. Šafránková
Jak jsem zaváděla metody KM do výuky, H. Homolková
Přijď si na to sám, I. Poláková
Jak číst filozofické texty? , T. Srpová
Dětský svět, P. Skalická
Představujeme učitele a lektory KM
Petra Skalická
Případy z praxe
Tři setkání s Mirkem, Š. Miková
Co se děje u nás v Kritickém myšlení
H. Košťálová
Co se děje jinde
Kompetence pro trh práce, B. Zmrzlík
Zajímavé otázky
Otázky ze zpětných vazeb II., H. Košťálová
Škola v literatuře
Džungle před tabulí, E. Hunter
Tentokrát si zopakujeme
Transmisivní škola v informačním věku, M. Šlapal
Modelování, K. Šafránková
Z redakční pošty
Kritické myšlení v kostce, J. Lukavská
Citáty
Marie-Thérese Augerová, Christiane Boucharlatová: : Učitel a problémový žák. Portál, Praha 2005… 12, 17, 21, 49, 50, 55
Co se do čísla 34 nevešlo:
Dětský svět texty
Tabulka k článku Z. Šímy: Experimentování v hodinách matematiky
Snímky textů 1-5 k článku H. Homolkové: Jak jsem zaváděla metody KM do výuky
Pracovní listy k článku P. Eisenmanna a P. Miškovského: Rozvoj funkčního myšlení žáků
B. Zmrzlík, ukázka z manuálu