Přeskočit na obsah

Kritické listy 22

K úvaze

Co by se stalo, kdyby…, N. Rutová

Jak učíme žáky myslet (nejen kriticky) ve fyzice, I. Koudelková

K článku I. Koudelkové, Š. Miková

3 otázky pro Martina Macháčka

Co se děje u nás

Co nového v projektu Rovnováha

Představujeme učitele a lektory KMNina Rutová

Pro lektory a lídry tvorby ŠVP

Dobronínská cesta k ŠVP, I. Mikulášek, N. Rutová

O výuce fyziky v Brazílii aneb Ujasnění základních pojmů, N. Rutová

Co se děje jinde

Základy mediální výchovy v pěti příkladech, M. Mičienka

Mediální manipulace v muzeu, H. Šilhánková

Bohouš a Dáša proti chudobě, O. Nádvorník

Rovné příležitosti v pedagogické praxi, L. Vochocová

Filozofie pro děti, R. Cvach

Na praxi v literární výchově, O. Hausenblas

Lekce a komentáře

Kritické myšlení ve fyzice (tlak), Š. Kvasničková

Kritické myšlení ve fyzice (hluk), T. Křižánková

Hrátky s povrchovým napětím, M. Jílek

Reality show v kostce, N. Rutová, M. Mičienka

Rozbitý svět médií, P. Rut

Počasí v anglickém jazyce aneb Plánováno pozpátku, V. Petřivá

Být či mít, O. Nádvorník

Výlet do Brna, A. Horská

Škola v literatuře

Richard Feynman o výuce fyziky v Brazílii

Mé fyziky, L. Vaculík

Přečetli jsme

Jerry Mander: Čtyři důvody pro zrušení televize, N. Rutová

Fyzika očima žáků základních a středních škol, J. Kmentová

Věra Birkenbihlová: Nebojte se myslet hlavou, V. Beneš

Máme jasno?

Co je E – U – R, O. Hausenblas, H. Košťálová

Z redakční pošty

Typologie MBTI a reforma školství, Š. Miková, J. Stang

Reformovat postaru?, N. Rutová

Nabídky

Zatímní osud fyzika Maxe, J. Macoun

Konference pražských učitelů

Připojit se na čekací listinu Budeme Vás informovat, pokud se na kurzu uvolní místo. Zanechte nám prosím Vaši platnou emailovou adresu.