K úvaze
Jak pomůže ve výuce a při psaní ŠVP rozlišování mezi fakty, pojmy a generalizacemi?, O. Hausenblas
Typologie MBTI a škola aneb Co Může Být Také Individualizace, Š. Miková, J. Stang
Co se děje u nás
Kritické myšlení se přestěhovalo
Rovnováha
Kurikulární seminář pořádaný Konsorciem RWCT
Podzimní lov Velryby
Představujeme učitele a lektory Kritického myšlení: Šárka Miková, Jiřina Stang
Zpráva o probíhajícím kurzu k tvorbě ŠVP v českokrumlovském regionu, Š. Miková, J. Stang
Pro lektory a lídry tvorby ŠVP
Zeměpis na pustém ostrově – Jak uspořádat obsah oborů v učivo, H. Košťálová
„Fakta – pojmy – generalizace“ (dílna pro trénink psaní ŠVP), O. Hausenblas
Dobré rady aneb Lektorská minikuchařka, Š. Miková, J. Stang
Co se děje jinde
Ekoškola, F. Hotový, D. Virágová
Tváří v tvář historii, I. Věříšová
Spolupráce 2005, N. Rutová
Poznámka k dílně Tvořivá škola – činnostní učení matematice 1. až 3. ročníku ZŠ, K. Jančaříková
Lekce a komentáře
Mrak (hodina čtení v 1. třídě), J. Voříšková
Moje kniha knih (výchova ke čtenářství ve 2. ročníku ZŠ), J. Králová
Jak jsme dělali gotiku, J. Olchavová
Moderní umělecké směry na vlastní kůži, A. Urbanová
Konotace aneb Jazyk a kultura, B. Gruntová
Hry a rozvoj klíčových kompetencí, F. Hotový
Třídní schůzka na obchodní akademii, J. Fričová
Škola v literatuře
Pozdní léto, A. Stifter
Přečetli jsme
M. Čakrt: Typologie osobnosti. Přátelé, milenci, manželé, dospělí a děti, Š. Miková, J. Stang
O. Kroeger a J. M. Thuesenová: Typologie. 16 typů osobnosti, které ovlivňují život, lásku výchovu dětí a úspěch v práci, Š. Miková, J. Stang
Nezadatelná práva čtenáře, J. Kmentová
Z redakční pošty
Milá Nino…
Koordinátor žije!
Nabídky
CIV naučí učit
Citáty jsou z knihy Čakrt, M.: Typologie osobnosti. Přátelé, milenci, manželé, dospělí a děti. Management Press, Praha 2004.