K úvaze
Několik poznámek k hlavnímu tématu těchto KL, H. Košťálová
Rozvoj klíčových kompetencí a pojetí výuky, A. Tomková
Co se děje u nás
Představujeme učitele a lektory KM: H. Košťálová
Mozaika z letní školy „Lov na Bílou velrybu“, H. Košťálová
– Možné kroky vzniku ŠVP
– Dílčí dovednosti jako složky klíčových kompetencí
– Co promyslet, než se pustíme do práce s očekávanými výstupy oborů
– Úloha oborů v základoškolském vzdělávání
– Co se má a může dělat s očekávanými výstupy oborů v RVP při snaze sestavit ŠVP
– Jak zapracovat očekávané výstupy z RVP ZV do ŠVP
– Jaké byly výsledky první práce s OVO při lovu na velrybu
– Vodítka pro posouzení očekávaných výstupů v ŠVP
– Plánování pozpátku: Výuka o velrybách v průřezovém tématu Environmentální výchova
– Tabulka k promýšlení průřezových témat
– Jak dostat klíčové kompetence do ŠVP
– Jak rozpracovat klíčové kompetence
„Zlatý věk 2005“, N. Rutová
– Plánování průřezových témat
– Mediální výchova v angličtině, H. Šilhánková
– Příprava odborné prezentace v anglickém jazyce, L. Valíčková
Model procesu tvorby školního vzdělávacího programu, B. Zmrzlík
Co se děje jinde
Školím, školíš, školte! Odborná reportáž z projektu „Koordinátor“, H. Košťálová
Letní škola Step by Step, M. Škardová
Přečetli jsme
Herman Melvill: Bílá velryba, H. Antonínová-Hegerová
Z redakční pošty
Strategie tvorby ŠVP a poučení z nich, B. Wichterlová
Jak jsme v Křesomyslovce začínali s přípravou ŠVP, H. Holmanová
Nabídky
Základní kurz Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT) pro nové zájemce ve školním roce 2005/2006
Program tvorby ŠVP pro školy nebo seskupení škol
Publikace Kritického myšlení
Hra o zemi, K. Kociánová
Příloha
Hra nová sborovnová, K. Bergmannová, B. Jochová, J. Smrčková, Z. Tuzarová, B. Zmrzlík