Přeskočit na obsah

Kritické listy 12

Stati

RVP namísto osnov aneb Jak vysvětlit RVP kolegům, O. Hausenblas

Brainstorming, aneb Dovedeme rozpoutat bouři nápadů., H. Košťálová

Co se děje u nás

Učení jako zdroj informací, (z letní školy v Krkonoších) M. Mullerová

Tři pohledy z Lipnice n.Sázavou, H. Košťálová, H. Antonínová, Š. Miková, J. Stang

Certifikace

Poděkování lektorům

Co se děje jinde

Evropská čtenářská konference v Tallinu, O. Hausenblas

„Čtení, psaní, myšlení“ v estonském Tallinu, R. Slabáková 

Budoucí vývoj mezinárodní scény RWCT?, O. Hausenblas

Brána muzea učitelům otevřená, M. a N. Křístkovi

Rozhovor

s Janou Novákovou, ředitelkou ZCŠ Ostrovní

Lekce a komentáře

Proč zadávám, nebo bych měl(a) zadávat referáty, B. Wichterlová

Přijetí a zařazení nových spolužáků do školního společenství., J. Nováková

Menšinová komunita – zdroj gramotnosti, B. Stasz, D.Tankersley

Romové a my, E. Kašparová

Anarchisté, M. Trešlová

Nejen matematika, H. Vašková

Metody KM v mé výuce, Weisová M.

Vytváření kritérií pro recitaci, N. Černá

Škola v literatuře

XIII. kapitola ze stále nepojmenované knihy, P. Rut

 I přílišná vzdělanost je mnohdy na škodu, K. Poláček

Přečetli jsme

K ekologické gramotnosti., H. Košťálová

Takzvané zlo aneb Hledání nové celistvosti, N. Rutová

Ve skutečnosti je díra, J. Kmentová

Saul Bellow: Ravelstein, O. Hausenblas

Z redakční pošty

Diplomové práce na PdF UK, A. Tomková

Posilující výpisky z četby

Konrad Lorenz – Takzvané zlo, (Praha, Academia 1992.) 

Co chystáme?

Pozornější čtenáři minulých KL budou hledat již v tomto čísle předběžně avizované téma hodnocení. S omluvou je odkládáme do dalšího čtvrtletí a vyzýváme i nadále čtenáře, učitele, rodiče, aby své příspěvky poslali do 30. října.

Připojit se na čekací listinu Budeme Vás informovat, pokud se na kurzu uvolní místo. Zanechte nám prosím Vaši platnou emailovou adresu.