Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – rozšířený kurz | 80 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – základní kurz | 64 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – zkrácený kurz | 40 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – minimální kurz | 24 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – ochutnávka | 8 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – pokračovací kurz | 24 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – rozšířený pokračovací kurz | 40 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení pro učitele českého jazyka – základní kurz | 40 | MŠMT 13637/2018-1-509 | 9.7.2021 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení pro učitele českého jazyka – pokračovací kurz | 40 | MŠMT 13637/2018-1-509 | 9.7.2021 |
Exkurze ve výuce učitele RWCT | 5 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Rozšiřující seminář RWCT | 16 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – letní škola | 56 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do |
Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet | 8 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Čteme s nečtenáři – základní kurz | 16 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Čteme s nečtenáři – pokračovací kurz | 16 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet – rozšířený pokračovací kurz | 24 | MŠMT 13637/2018-1-509 | 9.7.2021 |
Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet – rozšířený základní kurz | 24 | MŠMT 13637/2018-1-509 | 9.7.2021 |
Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do |
Dílna čtení (program Čtením a psaním ke kritickému myšlení) | 8 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Čteme s porozuměním každý den – základní kurz | 4 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Rozvíjíme čtenářskou gramotnost s naučným textem 1 (kurz pro začínající zájemce) | 16 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Rozvíjíme čtenářskou gramotnost s naučným textem 2 (Kurz pro pokročilé) | 16 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Rozvíjíme čtenářskou gramotnost s beletristickým textem 1 (Kurz pro začínající) | 16 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Rozvíjíme čtenářskou gramotnost s beletristickým textem 2 (Kurz pro pokročilé) | 16 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Rozvíjení čtenářské gramotnosti ve škole – minimální kurz | 16 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Rozvíjení čtenářské gramotnosti ve škole – základní kurz | 32 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Nebojme se poezie | 8 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Čtení a psaní poezie ve škole | 8 | MŠMT 306/2019-1-75 | 6.5.2022 |
Zlaté čtení | 7 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Žánry současné literatury pro děti a mládež a rozvoj čtenářské gramotnosti | 32 | MŠMT 433/2018-1-74 | 26.3.2021 |
Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do |
Dílna psaní (program Čtením a psaním ke kritickému myšlení) | 8 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Tvořivé psaní | 8 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Psaní – nástroj kritického myšlení | 8 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Jak podpořit tvořivé psaní v 1. třídě | 4 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Dílna psaní pro 1. stupeň | 4 | MŠMT 433/2018-1-74 | 26.3.2021 |
Dílna psaní pro 1. stupeň – základní kurz | 8 | MŠMT 306/2019-1-75 | 6.5.2022 |
Čeština jinak: dílna psaní jako základní kámen výuky | 24 | MŠMT 306/2019-1-75 | 6.5.2022 |
Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do |
Rozvoj učitelských dovedností – základní kurz | 24 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Rozvoj učitelských dovedností – minimální kurz | 16 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Rozvoj učitelských dovedností – pokračovací kurz | 24 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do |
Typologie MBTI – sebepoznání a spolupráce v týmu (blok A) | 20 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Typologie MBTI – individualizace výchovy, výuky a učení žáků (blok B) | 20 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Typologie MBTI – komunikační styly, stres a seberozvoj (blok C) | 20 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Formativní hodnocení v práci učitele | 10 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Formativní hodnocení v práci učitele 2 – plánování na základě důkazů o učení | 10 | MŠMT 433/2018-1-74 | 26.3.2021 |
Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do |
Lídr jako tvůrce budoucnosti organizace | 16 | MŠMT 433/2018-1-74 | 26.3.2021 |
Lídršip z perspektivy typologie MBTI | 16 | MŠMT 433/2018-1-74 | 26.3.2021 |
Vědomý lídršip jako cesta k posilování vědomé kultury organizace | 16 | MŠMT 433/2018-1-74 | 26.3.2021 |
Komplexní rozvoj lídršipu | 64 | MŠMT 433/2018-1-74 | 26.3.2021 |
Kolegiální podpora: efektivní formy vzájemného učení pedagogů | 8 | MŠMT 306/2019-1-75 | 6.5.2022 |
Kolegiální podpora lídrů: strategické plánování rozvoje organizace | 8 | MŠMT 306/2019-1-75 | 6.5.2022 |
Kolegiální podpora lídrů: zaujetí a angažovanost lidí v týmu | 8 | MŠMT 306/2019-1-75 | 6.5.2022 |
Kolegiální podpora lídrů: podpora „zkušeností plynutí“ jako podmínek vnitřní motivace lidí | 8 | MŠMT 306/2019-1-75 | 6.5.2022 |
Kolegiální podpora lídrů: spolupráce a kultura zodpovědnosti v organizacích | 16 | MŠMT 306/2019-1-75 | 6.5.2022 |
Audit silných stránek a rozvoj organizace | 20 | MŠMT 306/2019-1-75 | 6.5.2022 |
Lídr: poskytování zpětné vazby a vedení rozvojových rozhovorů | 16 | MŠMT 306/2019-1-75 | 6.5.2022 |
Trénink dovedností vědomého lídršipu | 16 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do |
Sebepoznání četbou, tancem a tvorbou | 10 | MŠMT 24558/2018-1-744 | 5.11.2021 |
Rozvoj metodických a poradenských kompetencí učitele | 64 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |