Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do… |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – základní rozšířený kurz | 64 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – základní kurz | 40 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – základní minimální kurz | 24 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – ochutnávka | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – pokračovací kurz | 24 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – rozšířený pokračovací kurz | 40 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení pro učitele českého jazyka – základní kurz | 40 | MŠMT 39720/2020-2-963 | 2.2.2024 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení pro učitele českého jazyka – pokračovací kurz | 40 | MŠMT 39720/2020-2-963 | 2.2.2024 |
Exkurze ve výuce učitele RWCT | 5 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Rozšiřující seminář RWCT | 16 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – letní škola | 56 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do… |
Čteme s nečtenáři – ochutnávka | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Čteme s nečtenáři – základní kurz | 16 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Čteme s nečtenáři – pokračovací kurz | 16 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet – rozšířený pokračovací kurz | 24 | MŠMT 39720/2020-2-963 | 2.2.2024 |
Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet – rozšířený základní kurz | 24 | MŠMT 39720/2020-2-963 | 2.2.2024 |
Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do… |
Dílna čtení | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Čteme s porozuměním každý den | 4 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Rozvíjíme čtenářskou gramotnost s naučným textem 1 | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Rozvíjíme čtenářskou gramotnost s naučným textem 2 | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Rozvíjíme čtenářskou gramotnost s beletristickým textem 1 | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Rozvíjíme čtenářskou gramotnost s beletristickým textem 2 | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Rozvíjení čtenářské gramotnosti ve škole – minimální kurz | 16 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Rozvíjení čtenářské gramotnosti ve škole – základní kurz | 32 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Rozvíjíme čtenářskou gramotnost v přírodovědných předmětech | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Rozvíjíme čtenářskou gramotnost v přírodovědných předmětech | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Nebojme se poezie | 8 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Čtení a psaní poezie ve škole | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Zlaté čtení | 7 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Žánry současné literatury pro děti a mládež a rozvoj čtenářské gramotnosti | 32 | MŠMT 39720/2020-2-963 | 2.2.2024 |
Současná literatura pro děti a mládež 1 | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Současná literatura pro děti a mládež 2 | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Současná literatura pro děti a mládež 3 | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do… |
Dílna psaní | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Tvořivé psaní | 8 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Psaní – nástroj kritického myšlení | 8 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Jak podpořit tvořivé psaní v 1. třídě | 4 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Dílna psaní pro 1. stupeň | 4 | MŠMT 39720/2020-2-963 | 2.2.2024 |
Dílna psaní 1. stupeň – základní kurz | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Čeština jinak: dílna psaní jako základní kámen výuky | 24 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do… |
Rozvoj učitelských dovedností – základní kurz | 24 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Rozvoj učitelských dovedností – minimální kurz | 16 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Rozvoj učitelských dovedností – pokračovací kurz | 24 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do… |
Typologie MBTI 1 – sebepoznání a spolupráce v týmu | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 2 – individualizace výchovy, výuky a učení žáků | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 3 – komunikační styly, stres a seberozvoj | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 1 – psychické funkce pro sebepoznání a komunikaci | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 1 – typy temperamentu a osobnosti pro sebepoznání a komunikaci | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 2 – psychické funkce u dětí a doporučení pro výchovu a učení | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 2 – temperament, učební styly a doporučení pro výchovu a učení | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 3 – komunikační styly pro spolupráci | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 3 – stres a seberozvoj pro spolupráci | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 4 – audit silných stránek z hlediska zpětné vazby od druhých a rozvoj organizace | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 4 – audit silných stránek z hlediska typologie MBTI a rozvoj organizace | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 4 – komplexní audit silných stránek a rozvoj organizace | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Formativní hodnocení v práci učitele 1 – cesta k efektivnímu učení žáků | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Formativní hodnocení v práci učitele 2 – plánování na základě důkazů o učení | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Formativní hodnocení v práci učitele 3 – hodnocení pokroku žáků na základě důkazů o učení | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do… |
Lídr jako tvůrce budoucnosti organizace | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Lídršip z perspektivy typologie MBTI | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Vědomý lídršip jako cesta k posilování vědomé kultury organizace | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Komplexní rozvoj lídršipu | 64 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Kolegiální podpora: efektivní formy vzájemného učení pedagogů | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Kolegiální podpora lídrů: strategické plánování rozvoje organizace | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Kolegiální podpora lídrů: zaujetí a angažovanost lidí v týmu | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Kolegiální podpora lídrů: podpora „zkušeností plynutí“ jako podmínek vnitřní motivace lidí | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Kolegiální podpora lídrů: spolupráce a kultura zodpovědnosti v organizacích | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
|
|
|
|
Lídr: poskytování zpětné vazby a vedení rozvojových rozhovorů | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Trénink dovedností vědomého lídršipu | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Rozvoj pedagogického týmu prostřednictvím kolegiální podpory | 24 | MŠMT 39720/2020-2-963 | 2.2.2024 |
Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do… |
Sebepoznání četbou, tancem a tvorbou | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Rozvoj metodických a poradenských kompetencí učitele | 64 | MŠMT 33725/2019-3-1054 | 5.2.2023 |
Metody programu RWCT v mediální výchově | 24 | MŠMT 39720/2020-2-963 | 2.2.2024 |
Název programu | Počet hodin | Číslo akreditace | Akreditace platná do… |
Dílna čtení – webinář | 8 | MŠMT 39720/2020-2-963 | 2.2.2024 |
Dílna psaní – webinář | 8 | MŠMT 39720/2020-2-963 | 2.2.2024 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – ochutnávka s beletristickými texty – webinář | 8 | MŠMT 39720/2020-2-963 | 2.2.2024 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – ochutnávka s naučnými texty – webinář | 8 | MŠMT 39720/2020-2-963 | 2.2.2024 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – základní webinář | 16 | MŠMT 39720/2020-2-963 | 2.2.2024 |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení – rozšířený webinář | 24 | MŠMT 39720/2020-2-963 | 2.2.2024 |
Tvořivé psaní – webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Poezie ve škole – webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Metody RWCT v mediální výchově – webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Sdílení dobré praxe metod RWCT ve výuce ČJL/D – webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Formativní hodnocení v práci učitele 1 – cesta k efektivnímu učení žáků: webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Formativní hodnocení v práci učitele 2 – plánování na základě důkazů o učení: webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Formativní hodnocení v práci učitele 3 – hodnocení žáků na základě důkazů o učení: webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 1 – psychické funkce pro sebepoznání a komunikaci: webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 1 – typy temperamentu a osobnosti pro sebepoznání a komunikaci: webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 2 – psychické funkce u dětí a doporučení pro výchovu a učení: webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 2 – temperament, učební styly a doporučení pro výchovu a učení: webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 3 – komunikační styly pro spolupráci: webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 3 – stres a seberozvoj pro spolupráci: webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 4 – audit silných stránek z hlediska zpětné vazby od druhých a rozvoj organizace: webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 4 – audit silných stránek z hlediska typologie MBTI a rozvoj organizace: webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 4 – komplexní audit silných stránek a rozvoj organizace: webinář | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 1 – sebepoznání a spolupráce v týmu: webinář | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 2 – individualizace výchovy, výuky a učení žáků: webinář | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Typologie MBTI 3 – komunikační styly, stres a seberozvoj: webinář | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Komplexní rozvoj lídršipu: webinář | 64 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Lídr jako tvůrce budoucnosti organizace: webinář | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Lídršip z perspektivy typologie MBTI: webinář | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Vědomý lídršip jako cesta k posilování vědomé kultury organizace: webinář | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Komplexní rozvoj lídršipu |
|
|
|
Kolegiální podpora: efektivní formy vzájemného učení pedagogů: webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Kolegiální podpora lídrů: strategické plánování rozvoje organizace: webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Kolegiální podpora lídrů: zaujetí a angažovanost lidí v týmu: webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Kolegiální podpora lídrů: podpora „zkušeností plynutí“ jako podmínek vnitřní motivace lidí: webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Kolegiální podpora lídrů: spolupráce a kultura zodpovědnosti v organizacích: webinář | 16 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Lídr: poskytování zpětné vazby a vedení rozvojových rozhovorů |
|
|
|
Čteme s nečtenáři – ochutnávka – webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Současná literatura pro děti a mládež 1 – webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Současná literatura pro děti a mládež 2 – webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Současná literatura pro děti a mládež 3 – webinář | 8 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |
Čteme s porozuměním každý den – webinář | 4 | MŠMT 13327/2021-4-497 | 22.9.2024 |