Přeskočit na obsah

Kritické listy 24

Naše téma: Čtenářství / čtenářská gramotnost

Rovnováha prožitků, diskusí a znalostí v literární výchově, O. Hausenblas

Jak rozumějí pojmu čtenářská kompetence v Německu?, Š. Klumparová

Co se děje u nás

Co nového v projektu Rovnováha:

Co bylo… Co bude… Deset let RWCT v České republice se blíží

Můžeme se těšit na nové příručky KM

Lektorský kurz Kritického myšleníJ. Monček

Představujeme lektory KM

Kateřina Šafránková

Záznamy o četbě, které se osvědčily, K. Šafránková

„Čítárna za zrcadlem“ – dílny, střípky a texty z letní školy

Jak „opakovat“ metody práce s textem, K. Šafránková

„Výzkum“, J. Stang

„Literární pexeso“, H. Košťálová

Rozhovor s vítězkou soutěže

Bádání, H. Košťálová

Učíme se navzájem, H. Košťálová

Desatero mužských kladných archetypů ve výuce literatury, O. Hausenblas

Velké myšlenky ve výuce literatury na ZŠ a SŠ, O. Hausenblas

Lekce a komentáře

Projekt kniha, E. Wendlová

Růžové slůně, K. Bergmannová

Literární výchova i pro rodiče, K. Sládková

Básnění na zahradě aneb Poezie v domácím vzdělávání, M. Němcová

Dvě tvořivé metody pro shrnutí textu, William G.

Stala se Dílna čtení součástí výuky ČJ?, M. Šlapal

Čtu, abych mohl(a) číst, B. Gruntová

Tipy na řízené čtení, H. Antonínová-Hegerová

Škola v literatuře

Bubela, M. Čunderle

Přečetli jsme

The Reading Teacher, H. Šilhánková

„První četba“ z nakladatelství Thovt, K. Krüger, K. Bergmannová

www.kritickemysleni.cz

Máme jasno?

Co je E – U – R (podrobněji k fázi Reflexe), O. Hausenblas, H. Košťálová

Z redakční pošty

Romský hrdina v diamantových trenýrkách, L. Kuřátková

Má škola, já a Kritické listyR. Howe

Milá redakce… M. Olšáková

Nabídky

Čtenářské dílny RWCT

Zelený kruh

Celkové zkvalitnění výuky na ZŠ…

Připojit se na čekací listinu Budeme Vás informovat, pokud se na kurzu uvolní místo. Zanechte nám prosím Vaši platnou emailovou adresu.