Naše téma: Čtenářství / čtenářská gramotnost
Rovnováha prožitků, diskusí a znalostí v literární výchově, O. Hausenblas
Jak rozumějí pojmu čtenářská kompetence v Německu?, Š. Klumparová
Co se děje u nás
Co nového v projektu Rovnováha:
Co bylo… Co bude… Deset let RWCT v České republice se blíží
Můžeme se těšit na nové příručky KM
Lektorský kurz Kritického myšlení, J. Monček
Představujeme lektory KM
Kateřina Šafránková
Záznamy o četbě, které se osvědčily, K. Šafránková
„Čítárna za zrcadlem“ – dílny, střípky a texty z letní školy
Jak „opakovat“ metody práce s textem, K. Šafránková
„Výzkum“, J. Stang
„Literární pexeso“, H. Košťálová
Rozhovor s vítězkou soutěže
Bádání, H. Košťálová
Učíme se navzájem, H. Košťálová
Desatero mužských kladných archetypů ve výuce literatury, O. Hausenblas
Velké myšlenky ve výuce literatury na ZŠ a SŠ, O. Hausenblas
Lekce a komentáře
Projekt kniha, E. Wendlová
Růžové slůně, K. Bergmannová
Literární výchova i pro rodiče, K. Sládková
Básnění na zahradě aneb Poezie v domácím vzdělávání, M. Němcová
Dvě tvořivé metody pro shrnutí textu, William G.
Stala se Dílna čtení součástí výuky ČJ?, M. Šlapal
Čtu, abych mohl(a) číst, B. Gruntová
Tipy na řízené čtení, H. Antonínová-Hegerová
Škola v literatuře
Bubela, M. Čunderle
Přečetli jsme
The Reading Teacher, H. Šilhánková
„První četba“ z nakladatelství Thovt, K. Krüger, K. Bergmannová
www.kritickemysleni.cz
Máme jasno?
Co je E – U – R (podrobněji k fázi Reflexe), O. Hausenblas, H. Košťálová
Z redakční pošty
Romský hrdina v diamantových trenýrkách, L. Kuřátková
Má škola, já a Kritické listy, R. Howe
Milá redakce… M. Olšáková
Nabídky
Čtenářské dílny RWCT
Zelený kruh
Celkové zkvalitnění výuky na ZŠ…