Naše téma: Řízení třídy/školy
Čtyři „P“ řízení třídy, Š. Miková, J. Stang
(K)rok za (k)rokem, K. Sládková
Mohu ti pomoci, D. Mikulášková
Zapojení žáků ve výuce, B. Jochová
Respekt k učiteli, J. Stang
Rozhovor Š. Mikové s J. Stang
Dva tipy na získání a udržení pozornosti žáků a studentů, W. sG. Brozo
Kritická úvaha, M. Němcová
Co se děje u nás
Co nového v projektu Rovnováha
Kurz tvorby ŠVP v ZŠ Ratibořická
Nabídky otevřených kurzů pro pražské zájemce (2006/2007) v rámci projektu Rovnováha
Představujeme lektory KM
Ondřej Hausenblas
Pro lektory a lídry tvorby ŠVP
Environmentální (ekologická) výchova a školská reforma, J. Sokolovičová, L. Daňková, J. Kulich
ZŠ Chvalšiny – Tvořivou spoluprací tvoříme ŠVP, B. Jochová, E. Luštická
Lekce a komentáře
Skládankové učení v matematice, K. Sládková
Projekt „Zlepšuji se v pravopisu“, K. Šafránková
Propagační brožura, I. Věříšová
Internet jako učební pomůcka, A. Kotz
Od rytmů k pohybové skladbě, M. Nosková
International School of Prague : Kurikulární reforma ve škole 2006
S. Detwiler: Plánování výuky a hodnocení ve společenskovědních předmětech, H. Košťálová
C. Gause-Vega: Použití rozmanitých metod k získání informací o výkonech žáků, O. Hausenblas
S. Girkin: Integrovaný výzkum – cesta k oživení výuky dějepisu, S. Miková
P. Moore: Psaní esejů, N. Rutová
Škola v literatuře
Století ryb (Černoši, Bohatí plebejci, Chléb) Ődőn von Horváth
Přečetli jsme
Petr Ondráček: Františku, přestaň už konečně zlobit, nebo.., Š. Miková
Německá pedagogická periodika, M. Renková
Máme jasno?
Co je E – U – R (Podrobněji k fázi Uvědomění si významu informací), O. Hausenblas, H. Košťálová
Z redakční pošty
Ad KL č.22 – Typologie MBTI a reforma školství, J. Kmentová
Škola naruby, I. Sládková
Neposlouchaly by se. Neumějí to?, A. Chocholová
Nabídky
Nabídka otevřených kurzů KM na školní rok 2006/2007
Klub učitelů KM
Proměny autorství, P. Rut
Sedmá generace
Co se nevešlo do KL 23
Výuka kritického myšlení s využitím různých typů textu v dějepise, Cynthia R. Hynd
(PDF) Susan Detwiler – Plánování výuky a hodnocení ve společenskovědních předmětech, Hana Košťálová
(PDF) Cindy Gause-Vega – Použití rozmanitých metod k získání informací o výkonech žáků, Ondřej Hausenblas
(PDF) Projekt „Zlepšuji se v pravopise“, Kateřina Šafránková
(PDF) Respekt k učiteli, Jiřina Stang
Reakce na článek Projekt „Zlepšuji se v pravopise“, Irena Věříšová