Obsah
K úvaze
Zkušenosti s kolegiální podporou (mentoringem) v programu Začít spolu, J. Kargerová, E. Lukavská
Koučování – individuální podpora, M. Břehovská, J. Kazíková
Učíme se společně – jeden od druhého, B. Jochová, E. Luštická
Ze školy mizí prostor pro otázky, tvořivá hledání a zamyšlení, O. Hník
Sada hodnotiacich kritérií pre vysokoškolské predmety, Ľ. Hrdináková
Kritéria pro prezentaci a typologie osobnosti, Š. Miková
Neviditelné čtenářství, H. Košťálová
Jak modelovat čtenářské strategie, K. Šafránková
Lekce a komentáře
Stromy na podzim, , K. Lacková
Francouzská revoluce, I. Poláková
Debata s autorem – lekce, H. Antonínová Hegerová, K. Bergmannová
Debata s autorem – metoda, D. Buehl
Horko v české výuce, J. Danišová, N. Kratochvílová, P. Šimovová
Nejen pro lektory
Zpětné vazby k lekcím účastníků kurzu KM, K. Šafránková
Co se děje u nás v Kritickém myšlení
Letní škola, K. Šafránková
Co se děje jinde
Hra Ekoškola, Z. Řezníková
Zajímavé otázky
Otázky ze ZV, K. Bergmannová, K. Šafránková, M. Šlapal
Škola v literatuře
Ideje s duší, T. Moore
Parlograf, L. Aškenazy
Z redakční pošty
Zážitky nastupující učitelky
Nabídky
Kurzy Kritického myšlení chystané na podzim 2009
Citáty
Claudius Hennig, Gustav Keller: Antistresový program pro učitele. Portál, Praha 1996….13, 16, 24, 34, 49, 61, 64
Viola Horská: Koučování ve školní praxi. Grada, Praha 2009….12, 34, 43
Co se do čísla 36 nevešlo:
Sada kritérií pro ústní prezentaci ilustrační tvorby autora – k textu k textu Ľ. Hrdinákové Sada hodnotiacich kritérií pre vysokoškolské predmety
Texty – k lekci H. Antonínové Hegerové a K. Bergmannové Debata s autorem
Text Sedm klimatických hříchů od V. Koteckého – k lekciHorko v české výuceJ. Danišové, N. Kratochvílové a P. Šimonové
pracovní list J. Opavové – k textu Zpětné vazby k lekcím účastníků kurzu KM od K. Šafránkové (priloha .DOC)