Naše téma: Hodnocení
K úvaze
Proč píšeme slovní hodnocení?, K. Randáková
Zahraniční zkušenost s plošným testováním, H. Daniels, M. Bizar
Rizika plošného testování, J. Straková
Co se dozvídáme z hodnocení?, R. Sárkőzi
Co jsou to kritéria a indikátory hodnocení, O. Hausenblas
Hudební výchova – hodnotit, či nehodnotit? A pokud ano, tak jak?, L. a J. Mončekovi
Lekce a komentáře
Jak vypadá divadlo a co se v něm může dít, B. Šteyerová
Divadlo Semafor a literární kroužky v hudební výchově, J. Monček
Centra aktivit v angličtině, L. Mončeková
Učíme děti kriticky myslet od 1. třídy, V. Jiroušková
Týmová výuka, J. Pavlíková, L. Kudelňáková
On the road aneb Od jedniček k slovnímu hodnocení a kousek zpátky, P. Albrecht
Hodnocení v dějepise, P. Sokol
Hodnotící list v matematice, Z. Šíma
Anglická superstar, P. Besedová
Seriál k výuce češtiny
Hodnocení, klasifikace a stěžejní hodnocené činnosti v ČJ, M. Šlapal
Pro lektory a lídry tvorby ŠVP
Jak jsme lovili „švestkoně“, P. Besedová, M. Olšáková
Představujeme učitele a lektory KM
Jindřich a Lenka Mončekovi
Co se děje u nás v Kritickém myšlení
Končí projekt Rovnováha, H. Košťálová
Co se děje jinde
ČŠI zjišťuje a hodnotí podporu rozvoje čtenářské gramotnosti ve školách, D. Musilová
Prostor pro sdílení a vzdělávání učitelů – projekt SKAV, H. Košťálová, J. Simonová
Z historie
Zkoušky v partikulárních školách v 16. a na počátku 17. století, I. Věříšová
Škola v literatuře
Hranice stínu, J. Čep
Pan učitel, B Němcová
Můj život, M. Reich-Rainicki
Pepík primán, P. Kytlicová
Tentokrát si zopakujeme…
Metoda INSERT a kritické myšlení, H. Košťálová
Nabídky
Odyssea
Co se do čísla nevešlo:
SEMAFOR = divadlo SEdmi MAlých FORem, k článku Divadlo Semafor a literární kroužky v hudební výchově, Jindřich Monček
Námořnicko-pirátská hra pro 4 – 5 čtenářů, k článku Centra aktivit v angličtině, Lenka Mončeková
Bibliografie k článku Zahraniční zkušenost s plošným testováním, H. Daniels, M. Bizar