Vaše osobní údaje budou použity pouze k vyřízení rezervace. Zavazujeme, že osobní údaje (kromě jména a e-mailové adresy kvůli pozdějšímu kontaktování) budeme uchovávat pouze po dobu trvání kurzu a neposkytneme je třetí straně.
Odkaz na stránku privacy policy.
Odkaz na terms and conditions
1. Přihlášení na akci
Elektronickým formulářem na webu Kritického myšlení u každé jednotlivé akce.
2. Fakturace
Na základě přihlášení v našem e-shopu je škole/právnímu subjektu / zájemci / soukromé osobě mailem zasláno automatické potvrzení o rezervaci. Nejpozději 7 dní před začátkem kurzu / semináře / webináře je vystaven a zaslán daňový doklad /faktura, a to z mailu
kritickemysleni@ecn.cz. V případě individuálních požadavků je potřeba uvést je v objednávce do poznámek nebo nás kontaktovat na info@kritickemysleni.cz.
3. Zrušení účasti, zástup a storno podmínky
Zrušit / stornovat účast na kurzu je nutné písemně – mailem na adresu info@kritickemysleni.cz. Rozhodující je datum přijetí „odhlášení“.
Při zrušení účasti na kurzu platí tyto podmínky:
- 4 kalendářní dny (včetně) a více – stornopoplatek 0 % z ceny kurzu
- 1–3 kalendářní dny (včetně) – stornopoplatek 10 % z ceny kurzu
- při zrušení účasti bude škole/právnímu subjektu vystaven dobropis a zaslán elektronicky (na adresu z přihlášky), u samoplátce bude zaslán na jeho udanou e-mailovou adresu
- škola/právní subjekt může na akci vyslat za stejných podmínek jinou osobu; tuto skutečnost a údaje o zastupující osobě oznámí organizátorovi písemně alespoň 1 den před akcí (žádný stornopoplatek se neúčtuje)
- stornopoplatek je možné prominout pouze v závažných a neodvratitelných případech (doložená akutní nemoc, překážky vyšší moci apod.)
4. Informace od organizátora
- po obdržení objednávky / rezervace vám zašleme podrobnější informace k akci, nabízených/zahrnutých službách aj., a to nejpozději 7 dní před začátkem kurzu / semináře / webináře.
- u vzdělávacích programů vystavujeme Osvědčení po absolvování minimálně 80 % hodinové dotace, případně po splnění předem daných specifických požadavků, např. závěrečná prezentace lekce apod.
- v případě změn v době těsně před akcí budete informováni mailem či telefonicky
- při zrušení akce vám bude nabídnut náhradní termín, nebo vrácena úhrada v plné výši.