Již v dětství jsem ráda četla a trávila významnou část svého volného času v městské knihovně, kde jsem si nejen vybírala knihy ke čtení, ale také asistovala knihovnicím při půjčování knih. Na 1. stupni ZŠ mne jako žákyni provázela laskavá a motivující paní učitelka, která mi ukázala, jak radostné a obohacující může být učení se něčemu novému. Myslím, že díky těmto zážitkům a okolnostem jsem se vydala na cestu k učitelství a čtenářství.
Dosud jsem měla možnost působit jako učitelka anglického jazyka, německého jazyka a dějepisu na různých typech škol (jazyková škola, základní škola, gymnázium, střední pedagogická škola). Hned od počátku byla moje práce se žáky ovlivněna kurzem Respektovat a být respektován. Cenné zkušenosti, jak vést výuku jinak, jsem získala v rámci programu Erasmus při job-shadowingu na základní škole v Hinnerupu v Dánsku.
Dalším velkým obohacením mé učitelské práce se staly kurzy kritického myšlení. Příjemně mne překvapilo, jak příznivý dopad na učení žáků, na jejich porozumění textu a na úroveň jejich vyjadřování má výuka využívající trojfázový model učení a metody RWCT a jak dílna čtení dokáže žáky nastartovat k vášnivému čtenářství.
Těší mne, že se mohu věnovat i lektorství a předávat své zkušenosti kolegům a dalším zájemcům.