Vystudovala jsem pedagogickou fakultu na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích, obor český jazyk, výchova k občanství pro 2. stupeň základní školy.
Rozhodnutí stát se učitelkou mne provázelo po celou dobu mého studia na gymnáziu. Ve druhém ročníku k nám nastoupila profesorka, která „učila jinak.“ Tehdy jsem moc nepřemýšlela nad tím, jak to dělá, že mě její hodiny tolik baví, že dobrovolně studuji nad rámec toho, co je potřeba. Ale přání stát se učitelkou ve mně probudila právě ona.
Ihned po studiu jsem měla to štěstí, že jsem nastoupila na Základní školu v Londýnské ulici v Praze a tam nabírala své první zkušenosti. V průběhu mateřské dovolené jsme se však přestěhovali mimo Prahu a každodenní dojíždění bylo s malým synem náročné.
Náhoda mě přivedla na Základní školu v Chotýšanech, kde učím dodnes. Tam jsem se seznámila s Vendulkou Noháčovou, která mě nasměrovala ke kritickému myšlení. Absolvovala jsem různé kurzy (MBTI, Kurzy kritického myšlení, kurz formativního hodnocení, a jiné), které mi pomáhají výuku plánovat systematicky a efektivně. Program RWCT mi dal odpovědi na otázky, které mi vířily hlavou, a ukázal mi cestu, jak zařídit, abych nebyla zdrojem informací a prostředníkem poznávání ve třídě pouze já.
Je mi velkým potěšením, že jsem mohla rozšířit řady lektorů a těším se na to, že předám své zkušenosti a radost z práce dalším kolegům.