Od mala jsem milovala knížky a doma si často přestavovala a vylepšovala svůj čtenářský koutek, bavilo mě nad příběhem přemýšlet, číst mezi řádky a hledat v něm sebe. Co mě nebavilo, bylo psaní klasického čtenářského deníku.
S programem RWCT jsem se poprvé seznámila na Pedagogické fakultě UK, kde jsem vystudovala Učitelství pro 1. stupeň ZŠ se zaměřením na anglický jazyk a také Speciální pedagogiku. RWCT mě ihned uchvátilo a věděla jsem, že je to něco, co potřebuji prozkoumat více.
Moji učitelskou osobnost ovlivnilo několik okamžiků. Během studia jsem pracovala jako asistentka ve třídě u báječné paní učitelky, která nejen metody RWCT hojně používala, a já měla tak možnost vysokoškolskou teorii vidět v praxi. Studijní pobyty ve Finsku a Švýcarsku, které mi umožnily podívat se na české školství z větší perspektivy. Základní škola Chýně, do které jsem po studiu nastoupila a která mi nevzala mé praxí neobroušené učitelské ideály, a naopak mě v nich podporovala. A v neposlední řadě setkávání s Květou Krüger a Katkou Šafránkovou, kdy jsem měla příležitost přivítat je ve svých hodinách a povídat si s nimi.
Program RWCT zapadá do mozaiky pro mě učitelský důležitých věcí – konstruktivisticky vedené výuky, formativního hodnocení a respektujícího přístupu.
Velmi si vážím toho, že mohu být certifikovanou lektorkou RWCT a sdílet své zkušenosti s ostatními učiteli.