Přeskočit na obsah

Kritické listy 30

K úvaze

Co nejčastěji říkají učitelé žákům v hodinách, J. Stang

Lekce a komentáře

Jak využít metody KM při výuce literatury na gymnáziu, H. Antonínová Hegerová

Pohled z druhé strany, M. Jakoubková

Příběh na principu fraktálu, Š. Poupětová

Reklama v průběhu času, J. Rybáčková

Média a kýč, N. Rutová

Jak jsme se připravovali na školní výlet, P. Poslušná

Proč mají rostliny dvě jména?, E. Frýbová

Billboard, P. Wojnar

Seriál k výuce češtiny

Kritéria, indikátory a popisný jazyk, M. Šlapal

Pro lektory a lídry tvorby ŠVP

Lekce fyziky, H. Antonínová Hegerová, K. Bergmannová

Představujeme učitele a lektory KM

Hana Antonínová Hegerová

Případy z praxe

Špatná volba?, Š. Miková

(Auto)portrét

Zdeněk Šíma

Metoda trojkroku, Z. Šíma

Co se děje u nás v Kritickém myšlení

H. Košťálová

Co se děje jinde

Kudy vede cesta ke čtenáři?I. Věříšová, K. Krüger

Umění je zajímavé a zábavné!, L. Štůlová Vobořilová

Média tvořivě, N. Rutová

Škola v literatuře

Víno tvé výborné, S. Karásek

Někdy prostě prší, M. Faber  

Rozhovory s Janem Werichem, J. Janoušek

Z redakční pošty

Čtenářská dílna v Bígru, K. Roháľová

Nabídky

Média tvořivě

Připojit se na čekací listinu Budeme Vás informovat, pokud se na kurzu uvolní místo. Zanechte nám prosím Vaši platnou emailovou adresu.

No fields found, please go to settings & save/reset fields