K úvaze
Efektivní výuka ke čtenářské gramotnosti vyžaduje práci s čtenářskými dovednostmi, H. Košťálová
Čtení v Otevřené škole, čtení v projektech, A. Tomková, H. Košťálová
Decrolyho systém, A. Rybníčková
Čtení v Didaktice 1. stupně ZŠ, A. Tomková, J. Kargerová
Lekce a komentáře
Dílna čtení v praxi, M. Šlapal
Užití grafického schématu ke zdokonalenému čtení matematiky, S. Braselton, B. C. Decker
Čtyři geometrické příběhy, F. Roubíček
Dovedeme v dějepise číst s porozuměním?, F. Prokop
Pod Bílou horou, I. Věříšová
Hmatatelná poezie, K. Krüger
Poezie napříč předměty na druhém stupni, O. Hausenblas
Představujeme učitele a lektory KM
Irena Věříšová
Co se děje u nás v Kritickém myšlení
Co nového v projektu Rovnováha, H. Košťálová
– Čtenářství v celé škole
– Kritické myšlení má dalších šestnáct vyškolených lektorů
– Slosování otázek
– Kurzy v projektu Rovnováha
– Seminář s partnerskou organizací SKAV
– Letní školy 2007
Stručné ohlédnutí za deseti lety KM
Co se děje jinde
Cílené rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce na 2. stupni ZŠ, K. Krüger
Škola v literatuře
Lidové povídky, L. N. Tolstoj
Knížka z antikvariátu, N. Rutová
Z redakční pošty
Čtení v každém předmětu, I. Motýlová
Zdravím redakci,… N. Křístek
Umíme spolu mluvit?, E. Petržílková
Nabídky
Ekoškola
Co se do čísla nevešlo
Reflexe od účastnic dvoudenního semináře Čtení v každém předmětu: Z. Maňourová, Š. Klumparová
Pracovní text k článku „Hmatatelná poezie“, K. Krüger: Velbloudí trio
Pracovní text k článku „Poezie napříč předměty na druhém stupni“, O. Hausenblas: Lamy. O lamách si přečtěte také v ABC