K úvaze
Rozvoj kreativity při výuce matematiky na 1. stupni základních škol v Singapuru, Foong Pui Yee
Rozhovor
Jak vnést metody kritického myšlení do matematiky?, P. Miškovský, K. Šafránková
Lekce a komentáře
Schéma triády – klíč k porozumění aritmetice, M. Hejný, D. Jirotková, J. Slezáková
Matematika v pojetí C. Freineta, A. Tomková
Matematika ve školách Montessori, Z. Čížková
„Hrajeme si na kubisty“, V. Strculová
Jak jsme se potkali u Kolína…, J. Monček, K. Šafránková
Fyzika proti matematice, nebo s matematikou?, I. Koudelková
S učiteli o hranicích poznání, H. Košťálová, O. Hausenblas
Kritické myšlení v matematice, Š. Kvasničková
Magické čtverce, P. Stang
Pro lektory a lídry tvorby ŠVP
Lentilky, tvoření slovních úloh, Bloomova taxonomie, F. Roubíček
Co se děje u nás
Co nového v projektu Rovnováha
Představujeme učitele a lektory KM: Šárka Kvasničková
Projekt Babylonie
Škola v literatuře
Stručná historie téměř všeho, B. Bryson
V zamlženém zrcadle, V. V. Štech
Místa, kde jsem trávil čas, W. Saroyan
Přečetli jsme
Tipy do matematiky, P. Miškovský
M. Hejný, F. Kuřina: Dítě, škola a matematika, J. Kmentová
Tentokrát si zopakujeme…
…poslední slovo patří mně, volné psaní, pětilístek, uznání/otázku, H. Košťálová
Nabídky
Společnost učitelů matematiky JČMF
Dílna: (odmocnina ze)2 a (odmocnina ze)3 v tvůrčí atmosféře
Média tvořivě
AniFest
Citáty jsou vybrány z textu Emila Caldy: O humanizaci vzdělání a školské matematiky
Co se do čísla nevešlo
Rozvoj kreativity při výuce matematiky na 1. stupni základních škol v Singapuru (část druhá), Foong Pui Yee
Schéma triády – klíč k porozumění aritmetice (část druhá), M. Hejný, D. Jirotková, J. Slezáková
O humanizaci vzdělání a školské matematiky, E. Calda
Matematiku žáci neodmítají, E. Řídká
Sedm hříchů přírodovědného vzdělávání aneb Proč nenávidíme matematiku, R. Táborská
Technologické vzdělávání a život, P. Stang
Poznámky k ukázkové hodině činnostního učení, N. Černá