Kritické listy 19

K úvaze

Psaním s dětmi k moudrosti, Ondřej Hausenblas

Co se mi osvědčilo, když jsme se učili psát…, Jitka Kmentová

Výukové případy v přípravě učitelů pro primární školy,A. Tomková

Použití videa v cizojazyčné výuce, K. Vratišovský

Co se děje u nás

Představujeme učitele a lektory KM: Ohlédnutí za uplynulým rokem

Pro lektory

Kritéria pro prezentaci lekce KM, N. Rutová

Co se děje jinde

Diskriminace romských žáků, K. Marquézová

Romano suno – Romský sen, rozhovor s I. Pape a J.Hellebrandovou

R. Herák: Moje Vánoce

V. Horvátová: V nouzi poznáš přítele

Lekce a komentáře

Kamarádství, Z. Francová

Použití videa na základní škole, Karel Vratišovský

Dabing, T. Vávra

Příprava k maturitě v Anglickém jazyceV. Froldová

Travelling, H. Šilhánková

Ohlédnutí za školní docházkou, E. Kokešová

Tvůrčí pojetí čísel, T. Antalová

Čínská poezie, R. Kadečka

Vizuální inspirace v tvůrčím psaní,P. Pazderníkov

Škola v literatuře

Ivan Jelínek: Jablko se kouše

Marshall McLuhan: Člověk, média a elektronická kultura

Přečetli jsme

IKV ve školním vzdělávacím programu, E. Kašparová

Zbyněk Fišer: Tvůrčí psaní, J. Kmentová

Z redakční pošty

Inspirace z Klubu učitelů RWCT v Příbrami, E. Kašparová

Tak trochu podezřelá…, I. Sládková

Film a škola, E. Kokešová, J. Kmentová

Nabídky

PedF UK

Posilující výpisky z četby

Marshall McLuhan: Člověk, média a elektronická kultura. Výbor z díla. JOTA, Brno 2 000.