Stati
RVP namísto osnov aneb Jak vysvětlit RVP kolegům, O. Hausenblas
Brainstorming, aneb Dovedeme rozpoutat bouři nápadů., H. Košťálová
Co se děje u nás
Učení jako zdroj informací, (z letní školy v Krkonoších) M. Mullerová
Tři pohledy z Lipnice n.Sázavou, H. Košťálová, H. Antonínová, Š. Miková, J. Stang
Certifikace
Poděkování lektorům
Co se děje jinde
Evropská čtenářská konference v Tallinu, O. Hausenblas
„Čtení, psaní, myšlení“ v estonském Tallinu, R. Slabáková
Budoucí vývoj mezinárodní scény RWCT?, O. Hausenblas
Brána muzea učitelům otevřená, M. a N. Křístkovi
Rozhovor
s Janou Novákovou, ředitelkou ZCŠ Ostrovní
Lekce a komentáře
Proč zadávám, nebo bych měl(a) zadávat referáty, B. Wichterlová
Přijetí a zařazení nových spolužáků do školního společenství., J. Nováková
Menšinová komunita – zdroj gramotnosti, B. Stasz, D.Tankersley
Romové a my, E. Kašparová
Anarchisté, M. Trešlová
Nejen matematika, H. Vašková
Metody KM v mé výuce, Weisová M.
Vytváření kritérií pro recitaci, N. Černá
Škola v literatuře
XIII. kapitola ze stále nepojmenované knihy, P. Rut
I přílišná vzdělanost je mnohdy na škodu, K. Poláček
Přečetli jsme
K ekologické gramotnosti., H. Košťálová
Takzvané zlo aneb Hledání nové celistvosti, N. Rutová
Ve skutečnosti je díra, J. Kmentová
Saul Bellow: Ravelstein, O. Hausenblas
Z redakční pošty
Diplomové práce na PdF UK, A. Tomková
Posilující výpisky z četby
Konrad Lorenz – Takzvané zlo, (Praha, Academia 1992.)
Co chystáme?
Pozornější čtenáři minulých KL budou hledat již v tomto čísle předběžně avizované téma hodnocení. S omluvou je odkládáme do dalšího čtvrtletí a vyzýváme i nadále čtenáře, učitele, rodiče, aby své příspěvky poslali do 30. října.