Nikdy jsem nechtěla být učitelkou. Byla jsem na skvělé střední škole SPŠPT, obor kvasná technologie a následně dva roky na VŠCHT. Moje nepozorná neteř mě přivedla na cestu pedagogiky a vystudovala jsem na UK PedF, obor učitelství 1. st. Na praxi jsem se náhodou setkala s Květou Krüger a její přístup k dětem a ke čtenářství mě inspiruje dodnes.
Moje první pracovní zkušenost s realitou klasické české školy byla velkým rozčarováním. Další roky jsem raději pracovala v advokátní kanceláři. Druhý pokus už byl nadějnější a na ZŠ Curieových jsem pracovala 6 let, tehdy se právě rozbíhal projekt pro mimořádně nadané žáky. V této době jsem začala navštěvovat kurzy RWCT. Další velkou inspirací pro mě bylo setkání s Vítkem Beranem na ZŠ Kunratice a další setkání s Květou Krüger. Práce v projektu Pomáháme školám k úspěchu byla velmi intenzivní a náročná, ale nabídla mi i další možnosti profesního růstu, a to mentorství a lektorování. Svoje dovednosti jsem si ověřila i na základní škole Nový Porg a v současné době působím v malebném městečku Čelákovice na ZŠ Větrník. V MAPu pro Český Brod působím jako odborný garant ve skupině čtenářské a matematické gramotnosti.
Ve svých hodinách se snažím rozvíjet čtení a psaní již od první třídy. První třídu považuji za nejdůležitější, je to základní kámen, na kterém se musí dát stavět dál. Metody RWCT mi zalezly pod kůži a už se jich asi nezbavím, otevírají mi nové možnosti a nikdy mě nenechají se spokojit s tím, jak učím.
Lektoruji převážně na letních školách či příležitostně, ale o to více si lektorování vážím a užívám. Chvilky pedagogického štěstí pro mě jsou, když vidím rozzářené dětské oči, zamyšlené skloněné badatelky a badatele, a pokud dostanu milé zpětné vazby od rodičů dětí.